Direktlänk till inlägg 9 januari 2011

Sticka - Världens terapi

Av Anicka - 9 januari 2011 22:12

När Anton har match får jag nervfel.

Lördag & Söndag tillbringades i på Paradiscupen, en innebandycup, i Örnsköldsvik. Många spännande matcher blev det & ofta brukar naglarna ryka.

Men nu har jag ÄNTLIGEN funnit bot mot detta  

Sticka.

Ingen terapi är så bra som att sticka för att lugna en stackars mammas nerver. Framför allt lite komplicerad mönsterstickning.

Mönstret kommer eftersom jag stickar. Så jag har lärt mej att alltid ta med ett "miniblock", penna & måttband.

Att föra anteckningar på mobilen....nja inte min grej...än i alla fall.


Hur gick då cupen??

Jo Sandåkern SK p 00 var grymma under cupen

Vi återvände i eftermiddag trötta, hesa & nöjda till Umeå efter en rolig & stundtals spännande helg.


  Dessa söta sockor kommer att ägas av en lycklig dotter. (kanske hon ger F*N i mina då)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anicka - 7 augusti 2011 13:25

Har inte bloggat sen i februari....oj vad tiden går   Men nån uppdatering känns bara jobbigt...Jag lever i nuet Carpe diem så det som har hänt är historia.. Att vi är inne i augusti känns...sommarvärmen har farit  & kvällarna är ibland riktigt sm...

Av Anicka - 1 februari 2011 22:20


Dagen började redan i natt egentligen. Anton var supersnuvig vilket innebar öronont..så kring halv 3 väcktes jag av en gråtade kille...nåja supermamma??!! hmm som jag är så var jag raskt ur sängen för att trösta & hjälpa lilleman..Tänk vad nässpray, ...

Av Anicka - 31 januari 2011 16:00

ska ju vara vilodag. Men inte hos Fernströms. Vaknade tidigt som F*N. Tog en lååååång promenad med Zacke innan jag avnjöt en god frukost med Anton. Carro ramlade in kring 11 & såg allmänt "död" ut efter kvällen innan  hmmmm Rubbade lacken & s...

Av Anicka - 29 januari 2011 20:21


MKT snart är byrån klar  Jag har sandpapprat & lackat för sista gången, nu återstår tokning och skruva dit beslagen... Hittade några kort på Frida där hon poserar i mina stickade alster. Inte alla som kan skryta med att ha en OS medaljör som m...

Av Anicka - 24 januari 2011 21:28

I förmiddags var jag på gastromottagningen & fick min behandling mot crohns. Jag får Tysabri i infusion 1 timme var 3:e vecka. Helt sjukt vad trött jag blir efteråt. Att planera in något den dagen är bara att glömma. Cirka en timme efter avslut...

Presentation


Välkommen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards