Direktlänk till inlägg 7 augusti 2011

Tiden bara rinner iväg

Av Anicka - 7 augusti 2011 13:25

Har inte bloggat sen i februari....oj vad tiden går  

Men nån uppdatering känns bara jobbigt...Jag lever i nuet Carpe diem så det som har hänt är historia..

Att vi är inne i augusti känns...sommarvärmen har farit  & kvällarna är ibland riktigt småkyliga. Men vilken sommar vi har haft. Umeå kom på 2:a plats i solligan efter Luleå. ÄNTLIGEN får vi i Norrland en varm & solig sommar. Vi behöver det för snart kommer en lång mörk & kall tid...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anicka - 1 februari 2011 22:20


Dagen började redan i natt egentligen. Anton var supersnuvig vilket innebar öronont..så kring halv 3 väcktes jag av en gråtade kille...nåja supermamma??!! hmm som jag är så var jag raskt ur sängen för att trösta & hjälpa lilleman..Tänk vad nässpray, ...

Av Anicka - 31 januari 2011 16:00

ska ju vara vilodag. Men inte hos Fernströms. Vaknade tidigt som F*N. Tog en lååååång promenad med Zacke innan jag avnjöt en god frukost med Anton. Carro ramlade in kring 11 & såg allmänt "död" ut efter kvällen innan  hmmmm Rubbade lacken & s...

Av Anicka - 29 januari 2011 20:21


MKT snart är byrån klar  Jag har sandpapprat & lackat för sista gången, nu återstår tokning och skruva dit beslagen... Hittade några kort på Frida där hon poserar i mina stickade alster. Inte alla som kan skryta med att ha en OS medaljör som m...

Av Anicka - 24 januari 2011 21:28

I förmiddags var jag på gastromottagningen & fick min behandling mot crohns. Jag får Tysabri i infusion 1 timme var 3:e vecka. Helt sjukt vad trött jag blir efteråt. Att planera in något den dagen är bara att glömma. Cirka en timme efter avslut...

Av Anicka - 22 januari 2011 19:19

Carros myssockor klara  nu kanske jag får ha mina ifred. De är stickade i Fabel st 2 & 2½. Återkommer med mönster i mönsterbanken.   Anton brukar oxå "kapa" mina sockor, så nu ligger ett par till honom under produktion.                      ...

Presentation


Välkommen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards