Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Söndag...

Av Anicka - 31 januari 2011 16:00

ska ju vara vilodag. Men inte hos Fernströms.

Vaknade tidigt som F*N.

Tog en lååååång promenad med Zacke innan jag avnjöt en god frukost med Anton.

Carro ramlade in kring 11 & såg allmänt "död" ut efter kvällen innan  hmmmm

Rubbade lacken & skruvade fast beslagen ( 5 miniskruvar per/ beslag!!!) innan jag skrurade & bonade golvet i hallen där den står.

Medan golvet torkade så åkte vi på stan & tog en "mysfika".

Väl hemma igen. Gjorde jag paltsmet & kokade sen 21 paltar!!

MUMS!!!!    

Efter 1 timmes paltkoma så borrade & skruvade jag upp Carpe diem skylten på väggen.

Sååå fint det blev

 

Anton kom hem efter att ha hittat av det enda snödyhål som finns på Grubbe. Han stank!!! Hans överdragsbyxor & skor var bruna istälet för svarta. Så det var bara att stoppa ner Anton i badet & kläderna i tvättmaskinen.

När jag tillslut kunde sätta mej ner & ta en kaffe så insåg jag att klockan redan var 19.59

SOLSIDAN!!!!!!

Skrattade i en halvtimme så jag hade ont i magen...jag bara älskar detta program..

Nattade Anton kring 21. Men innan så hann jag köra Carro till jobbet på NUS..

S

Själv somande jag ovaggad kring 23... PHU...vilken vilodag

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anicka - 7 augusti 2011 13:25

Har inte bloggat sen i februari....oj vad tiden går   Men nån uppdatering känns bara jobbigt...Jag lever i nuet Carpe diem så det som har hänt är historia.. Att vi är inne i augusti känns...sommarvärmen har farit  & kvällarna är ibland riktigt sm...

Av Anicka - 1 februari 2011 22:20


Dagen började redan i natt egentligen. Anton var supersnuvig vilket innebar öronont..så kring halv 3 väcktes jag av en gråtade kille...nåja supermamma??!! hmm som jag är så var jag raskt ur sängen för att trösta & hjälpa lilleman..Tänk vad nässpray, ...

Av Anicka - 29 januari 2011 20:21


MKT snart är byrån klar  Jag har sandpapprat & lackat för sista gången, nu återstår tokning och skruva dit beslagen... Hittade några kort på Frida där hon poserar i mina stickade alster. Inte alla som kan skryta med att ha en OS medaljör som m...

Av Anicka - 24 januari 2011 21:28

I förmiddags var jag på gastromottagningen & fick min behandling mot crohns. Jag får Tysabri i infusion 1 timme var 3:e vecka. Helt sjukt vad trött jag blir efteråt. Att planera in något den dagen är bara att glömma. Cirka en timme efter avslut...

Av Anicka - 22 januari 2011 19:19

Carros myssockor klara  nu kanske jag får ha mina ifred. De är stickade i Fabel st 2 & 2½. Återkommer med mönster i mönsterbanken.   Anton brukar oxå "kapa" mina sockor, så nu ligger ett par till honom under produktion.                      ...

Presentation


Välkommen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards