Alla inlägg under februari 2011

Av Anicka - 1 februari 2011 22:20

Dagen började redan i natt egentligen. Anton var supersnuvig vilket innebar öronont..så kring halv 3 väcktes jag av en gråtade kille...nåja supermamma??!! hmm som jag är så var jag raskt ur sängen för att trösta & hjälpa lilleman..Tänk vad nässpray, SmörjVick under näsan & en mammas omvårdnad kan göra  Han fick världens nysattack & snöt ut halva hjärnan & kring 4 somnade han sött i mammas säng...MEN då var ju jag klarvaken...bryggde kaffe & precis när det var klart så kom VK.

Kände mej som en panschis när jag satt vid köksbordet halv 5 med VK & kaffekoppen..   (Fick den i julklapp av Anton)

Nåja

Halv 7 var det dags att väcka Anton, han skulle ju till skolan, men då känner jag hur varm han är...så han fick sova vidare...

Började känna mej rastlös...tog då en långpromenad med en MKT morgontrött på 45 min med Zacke. Han är så otroligt morgontrött.


Sen rullade dagen bara på med möten, städning & annat tjafs  MEN nu är det hög tid att natta...har ju varit vaken sen mitt i natta...inatt

Dröm sött & glöm dina bekymmer. I morrn kommer ändå nya  

Presentation


Välkommen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards